Informacije o kupnji

Skrećemo vam pažnju na to da ne možemo jamčiti stvarnu zalihu proizvoda prikazanih u web trgovini, budući da se prodaja kontinuirano odvija i u našim trgovinama. Zahvaljujemo na razumijevanju!

Za dodatne informacije o vašoj narudžbi možete se obratiti na ovu adresu e-pošte, a mi ćemo vas kontaktirati na broj telefona koji ste nam poslali u pismu čim budemo mogli: info@artexport.hr


Kupnja s registracijom ili kao gost
Odabir proizvoda
Stavljanje u košaricu
Načini dostave
Unos podataka
Načini plaćanja
Završetak narudžbe
Informacije nakon narudžbe
Dostava paketa
Naši kontakt podaci
Pravo na odustajanje možete pronaći ovdje
Garancija

 

1.     Možete kupovati s registriranim računom ili bez registracije.
Ako ste već naš registrirani kupac, možete se prijaviti s vašim korisničkim imenom i lozinkom, a ako još nemate registraciju, možete se registrirati.
Bez registracijskog procesa, narudžbu možete izvršiti i kao gost.

 

2.     Pretraživanje i odabir proizvoda. Na našoj web stranici možete pronaći traženi proizvod upisivanjem u polje za pretraživanje. Ako ga tako ne pronađete, koristite naš izbornik koji sadrži kategorije proizvoda dostupne na našoj web stranici. Kada uđete u određenu kategoriju, preporučujemo da koristite

 

Filter koji će vam brzo i točno pomoći u odabiru proizvoda koji vam odgovara. Filteri su na stolnom računalu smješteni na lijevoj strani, dok su na mobilnim uređajima iznad proizvoda.
Odaberite željeni proizvod i otvorite ga dvostrukim klikom kako biste dobili točne i detaljne informacije o proizvodu.
Unesite količinu koju želite naručiti i kliknite na gumb "Dodaj u košaricu".
Ovo još ne predstavlja obvezu kupnje niti automatsku obradu ili prosljeđivanje vaše narudžbe. Količina proizvoda u košarici može se mijenjati ili ukloniti.

 

3.     Nakon dodavanja u košaricu, možete nastaviti s kupnjom ili klikom na gumb Blagajna nastaviti s procesom kupnje. Proizvode možete ukloniti iz košarice klikom na gumb Ukloni. Količina proizvoda u košarici može se povećati ili smanjiti pomoću strelica gore-dolje.

4.     Odabir načina dostave
• Ako želite preuzeti svoju narudžbu na GLS paketnom mjestu ili GLS paketomatu, odnosno na Packeta paketnom mjestu ili Packeta paketomatu, odaberite odgovarajuću lokaciju na karti. Odabrana kurirska služba će vas obavijestiti putem SMS-a i/ili e-maila nakon slanja paketa. Paket možete preuzeti unutar 5 radnih dana nakon primitka obavijesti, uz predočenje važećeg osobnog dokumenta.
GLS Služba za korisnike: +36-29-88-67-00, +36-20-890-0660
Packeta Služba za korisnike: +36-1-400.8806 Ponedjeljak-petak: 8-18; Četvrtak: 8-20

• Ako odaberete dostavu na kućnu adresu putem kurirske službe, GLS ili Packeta kurirska služba će vas obavijestiti putem SMS-a i/ili e-maila o očekivanom datumu isporuke vaše narudžbe.

Detaljnije informacije možete pronaći u odjeljku "Dostava".

5.     Unos podataka za dostavu:
Unesite podatke za dostavu i fakturiranje te molimo unesite svoj broj telefona kako bismo vas mogli obavijestiti o informacijama vezanim uz narudžbu, ako bude potrebno.


 

6.     Zatim odaberite način plaćanja.
Kupac može birati između sljedećih načina plaćanja prilikom podmirenja ukupne kupoprodajne cijene uvećane za dodatne troškove:


a) Plaćanje pouzećem (gotovina ili kartica)


Cijena prihvaćene narudžbe može se platiti gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja nakon dostave putem kurirske službe.
U slučaju preuzimanja u paketomatu, pouzeće se može platiti samo karticom. Ako je zbog toga potrebna ponovna dostava, troškove dostave snosi kupac.


Na našoj web stranici djeluje provjera pouzeća. Cilj je smanjiti broj narudžbi s plaćanjem pouzećem koje nisu preuzete, jer one predstavljaju značajan trošak i rad za našu tvrtku. Ova provjera temelji se na podacima prikupljenim s naše i drugih web stranica prema email adresi.

Kupcima s većim brojem nepreuzetih narudžbi s plaćanjem pouzećem sustav blokira ovu opciju, odnosno ne nudi mogućnost plaćanja pouzećem. Filtriranje se odvija automatski, ne vidimo email adresu kupca, sustav prikazuje samo dug kod sastavljen od slova i brojeva.

 

b) Plaćanje putem bankovnog transfera


Kupac može platiti cijenu prihvaćene narudžbe putem bankovnog transfera prije izvršenja prodavatelja. Prodavatelj isporučuje robu samo nakon što je cijena u potpunosti plaćena. Ovisno o zalihama, prodavatelj šalje predračun u roku od 2-3 radna dana putem emaila, na temelju kojeg se može izvršiti plaćanje narudžbe. Kupac u polje za napomenu prilikom prijenosa upisuje broj narudžbe na temelju koje se uplata izvršava. Prodavatelj nije odgovoran za štetu nastalu zbog propusta u navodu broja narudžbe ili zbog netočnog unosa broja narudžbe, a štetu i dodatne troškove snosi kupac. Prodavatelj se obvezuje pokušati identificirati narudžbu u slučaju nedostajućeg ili netočnog broja narudžbe, ali ne snosi odgovornost ako identifikacija ne uspije. Ako identifikacija narudžbe nije uspješna u roku od 14 dana od primitka uplate ili njenog dijela, prodavatelj je dužan vratiti iznos umanjen za troškove (npr. troškovi bankovnog transfera, poštanski troškovi, itd.) na bankovni račun s kojeg je uplata izvršena.
Nakon primitka uplate, prodavatelj dostavlja naručene i plaćene proizvode zajedno s računom na odabrani način dostave.

 

c) Plaćanje karticom (SimplePay ili GooglePay)


OTP Mobil Kft. omogućuje prihvaćanje kartica za internetsku trgovinu prodavatelja putem sustava za prihvaćanje kartica koji koristi sigurnosni protokol. Plaćanjem karticom možete jednostavno i sigurno kupovati u našoj trgovini. Nakon što naručite odabrane proizvode, bit ćete preusmjereni na web stranicu SimplePay OTP Mobil Kft., gdje možete platiti karticom putem trenutno najsigurnije enkripcije koju koristi Banka. Kupci trebaju samo odabrati "Plaćanje karticom SimplePay i GooglePay" i potom -----  - unijeti broj kartice, datum isteka i sigurnosni kod ili

- odabrati opciju plaćanja putem QR koda koji se može skenirati mobitelom i platiti ili

- odabrati GooglePay za jednostavno i brzo plaćanje.
OTP Banka prihvaća VISA Classic, VISA Electron i Eurocard/MasterCard kartice.


Kartice izdane isključivo za elektroničku uporabu prihvaćamo samo ako njihovo korištenje dopušta banka izdavatelj kartice! Molimo provjerite sa svojom bankom je li vaša kartica prikladna za online kupovinu.


OTP Mobil Kft. izdaje identifikator transakcije nakon uspješne kupnje i šalje potvrdu putem emaila. U slučaju neuspjele transakcije, OTP Mobil Kft. obavještava o razlogu pogreške putem poruke o pogrešci.
U slučaju neuspjele transakcije, ako ste registrirani kupac, možete ponoviti plaćanje SimplePay putem poveznice na web stranici.
Ako ne želite ponoviti plaćanje ili transakcija i dalje ne uspije, molimo vas da kontaktirate našu službu za korisnike putem emaila na info@artexport.hr.


Prilikom plaćanja karticom, kupac će biti preusmjeren na stranicu za plaćanje OTP Mobil Kft., a plaćanje se odvija izravno na stranici koju vodi Banka, prema pravilima i sigurnosnim standardima međunarodnih kartičnih organizacija, a ne na stranici web trgovine prodavatelja. Internetska trgovina nema pristup podacima o kartici ili računu kupca, niti može pregledati te podatke.

 

Prodavatelj zadržava pravo na privremenu obustavu ili trajno ukidanje bilo kojeg načina plaćanja.

 

Vrh stranice